Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

sharan växellåda

Startad av oberg · 2009-06-30 · 0 svar

obergTrådstart
hej undra om det finns några som har haft eller har problem
med sin växellåda till VW Sharan 2004 eller någon annan model?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil