Hej jag har en vw sharan 98 som jag inte få upp bagageluckan på går ej med nyckeln heller sitter en avbruten i låset. Undrar om det går att öppna den innifrån.
Försök att försiktigt lossa panelen på insidan av luckan, sen bör du kunna öppna från insidan. Annars kan du ju också göra ett försök att se om en skruvmejsel får grepp så att du kan försöka låsa upp låset.
Vi använder cookies för att förstå hur arkivet används och för att kunna förbättra det. Du väljer själv vad du tillåter. Inställningen sparas i din webbläsare och kan ändras när som helst via länken "Cookieinställningar" i sidfoten.