Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Sharan

Startad av pyllan 66 · 2010-07-14 · 1 svar

pyllan 66Trådstart
Hej jag har en vw sharan 98 som jag inte få upp bagageluckan på går ej med nyckeln heller sitter en avbruten i låset. Undrar om det går att öppna den innifrån.

Tack på förhand...
boheme
Försök att försiktigt lossa panelen på insidan av luckan, sen bör du kunna öppna från insidan. Annars kan du ju också göra ett försök att se om en skruvmejsel får grepp så att du kan försöka låsa upp låset.

Mvh Janne

Fler trådar i Hjälpforumet Bil