TturbotureTrådstart2008-01-03Hur kommer jag åt att byta glödlampa till sidoblinkers på vänster framskärm.
Blir du inte klokare här så fösök på denna site:
https://www.jagrullar.se/
Står inte detta utförligt i instruktionsboken annars,,,
Enligt volvo skall det gå att stoppa in handen mellan mellan fram dörren och komma åt lampan (Får in tre fingar till hälften) alltså omöjligt.
Har fixt mig Haynes gör det själv bok och där står det att enklaste sättet är att
lossa innerskärmen i hjulhuset genom att borra bort några nitar.
Får väl göra det men skall det behöva vara så för att byta en glödlampa??????
Verkar ju klart idiotisk konstruktion detta och på en Volvo med,,, men detta blir väl dessvärre allt vanligare ju modernare bil det är fråga om,,,
Ha! det var enklare än man kan tro, tog en skruvmejsel och bände
runt glaset och då kom till slut lamphuset ut.
men tack för alla svar