AAkessonTrådstart2008-01-28Tomgången går inte att få ner under 12-1500rpm beroende på kall lr varm motor.
Vacumet i insuget ligger bara på -0.5 bar, ska ju va -0.7 lr?
Inget insugnings läckage, va ja kan hitta.
Har rengjort tomgångsmotorn och kollat att den rör sej.
Motorn går bra annars, kanske lite seg vid gas pådrag.
Nån som har nån ide om va det kan vara för fel?
Tacksam för svar.
Tomgången går inte att få ner under 12-1500rpm oberoende av kall lr varm motor.
Ska det vara....