PpinketTrådstart2006-02-24jag har en ford escord herrgårdsvagn -96 men mitt signalhorn fungerar inte.Nu hade jag tänkt att se efter var den sitter men hittar inte den.Finns det någon som vet var det sitter???
de brukar vara någonstans kring grillen eller bakom kofångaren. Fösök kika omkring framför kylaren.
vissa bilar sitter det i motorrummet närmast kupeèn ( framrutan men vanligast är nog mellan grill och kylare ev. bakom spoiler
På Mondeo 93-97 sitter den iaf mellan kofångaren och vänster innerskärm och kommer där lättast åt genom att lossa lite på framkanten av denna innerskärm, så den torde ha liknande placering på Escorten.