Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

signalhorn

Startad av lokatt · 2008-08-03 · 2 svar

lokattTrådstart
Har en volvo 460 och på den så har signaölhornet lagt av, har bytt ut den på verkstaden men den funkar inte, säkringen är hel. vad är det för fel ???:confused:
Hans-Orjan
kan vara kabelbrott
slirfeldt
Eller så har tuten lämnat in, vilket heller inte är helt ovanligt med ofta dessa placingar av dessa är, mitt i skiten,,, men kontrollera att det finns ström/jord vid signalhornet.

I så fall är det bara att byta denna, eller så om det inte är nämda kabelbrott så kan även signalgivaren i ratten strula,,,

Fler trådar i Hjälpforumet Bil