LlokattTrådstart2008-08-03Har en volvo 460 och på den så har signaölhornet lagt av, har bytt ut den på verkstaden men den funkar inte, säkringen är hel. vad är det för fel ???:confused:
Eller så har tuten lämnat in, vilket heller inte är helt ovanligt med ofta dessa placingar av dessa är, mitt i skiten,,, men kontrollera att det finns ström/jord vid signalhornet.
I så fall är det bara att byta denna, eller så om det inte är nämda kabelbrott så kan även signalgivaren i ratten strula,,,