Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Signalhorn Mazda 323 F:eek:

Startad av hafvstrom · 2008-03-30 · 2 svar

hafvstromTrådstart
Hejsan.

Är det någon som kan hjälpa mig?!

Jag har hållt på och letat efter mitt signalhorn hur länge som helst
och jag kan bara inte hitta det:q.. Det driver mig till vansinne...

Signalhornet har nämligen slutat fungera så tänkte byta ut det!
Har kollat i instruktionsboken om det skulle stå något men inte,
vet inte vart jag ska kolla mera.

Hoppas att någon kan ge mig några tips innan jag blir galen!
bobert
Ingen som har en idée?!
BrageDares
Hej!

Skulle GISSA på att Du har två signalhorn, och att Du hittar Dom innanför främre kofångaren. En på höger sida och en på vänster.

När Du har hittat dom så tycker jag att Du ska kolla om Du har ström till dom när Du tutar, och att jordningarna är bra innan Du byter.

Mvh

Fler trådar i Hjälpforumet Bil