Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

signalhorn VW Caravelle

Startad av marseille · 2008-07-24 · 2 svar

marseilleTrådstart
Mitt signalhorn har alltid varit lite svagt och nu lade det av helt. När jag trycker på tutan så klickar det i i reläet men det låter inget. Kan jag utgå ifrån att det är själva signalhornet som har lagt av?
Jag hittar tre signalhorn!! brukar det vara så många?

Tack för ett fantastiskt forum som har hjälpt mig många gånger. Nu har jag äntligen reggat mig.
slirfeldt
Ja det var lite mer orginellt med tre horn,, då två brukar vara mera normalt och ofta brukar dess placering göra att dom går åt genom åren, men kontrollera att det verkligen finns ström/jord (beroende på hur dessa aktiveras).

Men då det rör sig om ett relästyrt så skall det finnas ström där,, är dom dåliga så är det bara att byta ut dessa, är det en T4:a?
monardez_jose
Tackar!
Ja en T4:a

Fler trådar i Hjälpforumet Bil