Ja det var lite mer orginellt med tre horn,, då två brukar vara mera normalt och ofta brukar dess placering göra att dom går åt genom åren, men kontrollera att det verkligen finns ström/jord (beroende på hur dessa aktiveras).
Men då det rör sig om ett relästyrt så skall det finnas ström där,, är dom dåliga så är det bara att byta ut dessa, är det en T4:a?
Men då det rör sig om ett relästyrt så skall det finnas ström där,, är dom dåliga så är det bara att byta ut dessa, är det en T4:a?