Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Signalhorn

Startad av Daniel · 2002-06-30 · 1 svar

DanielTrådstart
Jag har funderat på att montera extra signalhorn till bilen. (Bara vanligt tut, inget Glassbilspelande). Någon som vet hur man skruvar dit det? Kan det funka med typ Mekonomens kompressorhorn, och hur ska dessa monteras?

Finns det några förbud mot en viss styrka på signalhorn?

MVH Daniel
Bozzle
??????

Fler trådar i Hjälpforumet Bil