OOpelMickeTrådstart2004-03-28jag ska kolla på en Scorpio 90:a i veckan motor är en 2,0:a bilen är fin endast några småprickar i skärmkanten.Är 2,0 motorena bra som Scorpio har? folk säger att Scorpio kan få elfel är det själlhus kontakten??
i övrigt så får man ju mkt bil för pengarna :upp
Personligen skulle jag nog inte kalla en Scorpio för "mycket bil" oavsett summan penger §e :e
Scorpan är en stor & rymlig bil
på 90:orna ska det inte vara nått problem med el fel
Är det inte DOHC motorn ska di inte köpa den
CarMan wrote:
Scorpan är en stor & rymlig bil
på 90:orna ska det inte vara nått problem med el fel
Är det inte DOHC motorn ska di inte köpa den
nej det blev ingen Scorpio då hastighets mätare inte fungerade och jag kollade på bes papper då det stod golv båda sidor rostskadade.
Men men man får kolla vidare :)