BBesimTrådstart2010-07-25Tja det e så att jag måste byta kopplingen den tar för högt uppe och den drar dåligt i 1an. Men om man kollar på diameter i omkretsen så finns det på t.ex på mekonomen och adcenter 230 mm medan på andra ställen är omkretsen 228 mm. Har tänkt köpa det i serbien på audi för att jag sparar ca 2000kr men hur ska jag veta vilka som passar?? jag slår in mitt reg nr oh kolllar på motorkod och båda passsar:q
För bästa svar skriv vad för bil det gäller.
228 eller 230 mm låter som "samma" typ av koppling tycker jag...
Det är en Audi 100 2.0 e -92
Ja, det är nog samma koppling, bara lite olika specat från tillverkaren.