Vad är sista siffran i bilen registreringsnummer?
hej!
jag ska köpa en kompis bil för bara några hundra lappar. bilen är inte i något kanon skick och kommer nog inte att gå igenom besiktningen som skall göras i februari.
tanken med bilköpet är att jag skall kunna ha den när jag ska på sässongsarbete i norge. jag kommer att behöva bilen tills i maj och därefter blir det nog skroten för bilens del.
så jag undrar om man kan skjuta upp besikningen några månader?
annars så är det inte värt att köpa bilen.
tack på förhand!
PS: det är brådskande!
jag ska köpa en kompis bil för bara några hundra lappar. bilen är inte i något kanon skick och kommer nog inte att gå igenom besiktningen som skall göras i februari.
tanken med bilköpet är att jag skall kunna ha den när jag ska på sässongsarbete i norge. jag kommer att behöva bilen tills i maj och därefter blir det nog skroten för bilens del.
så jag undrar om man kan skjuta upp besikningen några månader?
annars så är det inte värt att köpa bilen.
tack på förhand!
PS: det är brådskande!