Sitter väl ett elektroniskt gasspjäll på den som kan balla ur
Hej
Har problem med min Octavia att den ibland har ojämn tomgång när den är varm. motorn går fint annars. en kompis som är mekaniker sa även han att motorn går bra.
Gasen hänger sig även 2-3 sekunder efter att man släppt pedalen.
var ska jag börja felsöka, har ingen vag-com eller dylikt så kan inte kolla felkoder eller ställa om inställningar om jag tar bort för mycket.
ps. sitter såndär e-gas eller vad det nu heter på den vad jag förstått
MVH
Daniel
Har problem med min Octavia att den ibland har ojämn tomgång när den är varm. motorn går fint annars. en kompis som är mekaniker sa även han att motorn går bra.
Gasen hänger sig även 2-3 sekunder efter att man släppt pedalen.
var ska jag börja felsöka, har ingen vag-com eller dylikt så kan inte kolla felkoder eller ställa om inställningar om jag tar bort för mycket.
ps. sitter såndär e-gas eller vad det nu heter på den vad jag förstått
MVH
Daniel