Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

skoda.olja i kupen (växellåda)

Startad av soparn · 2006-07-08 · 0 svar

soparnTrådstart
felicia 1.6 trycker in olja i kupen via hastighetsmätarwiren. visar hög oljenivå i växellådan. kommer nästan inget när jag tar väck pluggen till växellådsoljan. kan det va stopp i en oljekanal ner till sumpen?hur gör man i såna fall då?kommer växellådan att få stryk nu när det inte är nån olja nere vid pluggen?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil