Hej
Jag har fått ett problem, när man belastar motorn kommer det ett skrammlande ljud vid drivremmar till pump och generator. (om man står framför bilen så är det till vänster om motor). När den går på tomgång går den bra förutom ett litet tick ljud från samma ställe.
Finns det någon som kan ge förslag på vad det kan vara.
Bilen har gått 14.500 mil och kamremmen byttes vid 12.00 mil för 1,5 år sedan
Tacksam för tips på detta fenomen.:i
Ulla-Britt Arvidsson
Jag har fått ett problem, när man belastar motorn kommer det ett skrammlande ljud vid drivremmar till pump och generator. (om man står framför bilen så är det till vänster om motor). När den går på tomgång går den bra förutom ett litet tick ljud från samma ställe.
Finns det någon som kan ge förslag på vad det kan vara.
Bilen har gått 14.500 mil och kamremmen byttes vid 12.00 mil för 1,5 år sedan
Tacksam för tips på detta fenomen.:i
Ulla-Britt Arvidsson