Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Skrap vid bromsning på Audi 80

Startad av Micke_O · 2007-07-15 · 0 svar

Micke_OTrådstart
Tjena,

Har ett skumt problem på min audi 80 årsmodell 1990. När jag bromsar så skrapar det vid ett av de bakre hjulen. Problemet försvinner efter ett par inbromsningar (Värmerelaterat? :i ).

Jag plockade isär och kollade men allt ser helt ok ut. Tycker att det borde synas när det låter så illa.

Är det nån som har nått tips? Tänkte bila lite under semestern och det vore bra om jag kunde fixa det innan.

//Micke

Fler trådar i Hjälpforumet Bil