IinspiroTrådstart2005-12-29Om jag gör fullt rattutslag och sedan svänger tillbaka så kan man höra som ett skrapande ljud, alltid vid samma ställe. Det känns även lite i ratten ungefär som det är något som tar i. Det låter så oavsett vilket håll jag svänger åt. Någon som vet vad det kan vara? Bilen är en Volvo V70N -01.
Har du sänkt bilen? Känn på hjullagren (med hjulen upphissade) Kolla om däcket går i innerskärmen? Låter det även när du har bilen upphissad och snutrrar på hjulen samtidigt som du svänger?
Ebbe