Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Släcka Airbag lampa på Polo 00:a Pris?????

Startad av BRUTTAN · 2010-03-18 · 14 svar

BRUTTANTrådstart
Airbaglampa lyser (kan börja göra så om det kommer in fukt enligt en meck?? Polo e löjligt kännslig på allt tydliger *:mad::mad::mad:*) Kan man släcka den själv eller måste jag åka till en verksta typ VAG? vad brukar detta kosta? (vi finns i 08-omr.) Kräääääks på denna bil snart X(
Semir
Plocka bort glödlampan.
joose
Det är din och andras säkerhet!, jag hade kollat upp det hela nogare än plocka bort lampan.
fredo
Näää,rätt ska va rätt ;-)@SeVo 55769 wrote:
Plocka bort glödlampan.
fredo
Joo,men undrar om lampan släcker sig själv när fukten e borta eller om jag måste in o släcka lampan iallafall??
@Åsa-Nisse 55770 wrote:
Det är din och andras säkerhet!, jag hade kollat upp det hela nogare än plocka bort lampan.
aw73
läs av felkoder med vag-com eller liknande och presentera dessa här
troligen är bilen för gammal för OBDII
porrjakob
Jag bor i 08-området och har möjlighet att läsa felkoder.
fredo
Inge haj på detta meck-snack ;-) Läsa felkoder?? Hur gör man det?? Är det det jag tänkte att jag skulle åka o göra hos Olofssonsbil ...dvs släcka airbaglampan (ta bort felkoden?)
Vart finns du?
@bearz 55782 wrote:
Jag bor i 08-området och har möjlighet att läsa felkoder.
porrjakob
Jag befinner mig troligen i andra änden av stan.
Olofsson är väl Handen med omnejd.
Kan ta det med PM om du tycker det är värt besväret.
fredo
Yes,Oloffsons ska ligga i Haninge! Tänkte ringa dom och Din bil i hammarby för koll hur det ser ut med tider o va kalaset kostar!! PM ??
@bearz 55799 wrote:
Jag befinner mig troligen i andra änden av stan.
Olofsson är väl Handen med omnejd.
Kan ta det med PM om du tycker det är värt besväret.
porrjakob
PM=Personligt/privat Meddelande
Håller till i Västerort.
aw73
har inte pikos depå i haninge möjlighet att göra detta ?
fredo
:o Noll koll......
Men nu e jag me :p@bearz 55812 wrote:
PM=Personligt/privat Meddelande
Håller till i Västerort.
fredo
E det det som ligger vid coop Forum?? Nyfiken va dessa tar för o släcka......@a128 55816 wrote:
har inte pikos depå i haninge möjlighet att göra detta ?
aw73
ring å fråga 08 - 741 11 11

känner till stället eftersom min farmors kusin bor i haninge och dom servar bilen där (har gjort men ska börja med det igen när garantin går ut på den nya bilen som dom har köpt)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil