BBRUTTANTrådstart2010-03-18Airbaglampa lyser (kan börja göra så om det kommer in fukt enligt en meck?? Polo e löjligt kännslig på allt tydliger *:mad::mad::mad:*) Kan man släcka den själv eller måste jag åka till en verksta typ VAG? vad brukar detta kosta? (vi finns i 08-omr.) Kräääääks på denna bil snart X(
Det är din och andras säkerhet!, jag hade kollat upp det hela nogare än plocka bort lampan.
Näää,rätt ska va rätt ;-)
@SeVo 55769 wrote:Plocka bort glödlampan.
Joo,men undrar om lampan släcker sig själv när fukten e borta eller om jag måste in o släcka lampan iallafall??
@Åsa-Nisse 55770 wrote:Det är din och andras säkerhet!, jag hade kollat upp det hela nogare än plocka bort lampan.
läs av felkoder med vag-com eller liknande och presentera dessa här
troligen är bilen för gammal för OBDII
Jag bor i 08-området och har möjlighet att läsa felkoder.
Inge haj på detta meck-snack ;-) Läsa felkoder?? Hur gör man det?? Är det det jag tänkte att jag skulle åka o göra hos Olofssonsbil ...dvs släcka airbaglampan (ta bort felkoden?)
Vart finns du?
@bearz 55782 wrote:Jag bor i 08-området och har möjlighet att läsa felkoder.
Jag befinner mig troligen i andra änden av stan.
Olofsson är väl Handen med omnejd.
Kan ta det med PM om du tycker det är värt besväret.
Yes,Oloffsons ska ligga i Haninge! Tänkte ringa dom och Din bil i hammarby för koll hur det ser ut med tider o va kalaset kostar!! PM ??
@bearz 55799 wrote:Jag befinner mig troligen i andra änden av stan.
Olofsson är väl Handen med omnejd.
Kan ta det med PM om du tycker det är värt besväret.
PM=Personligt/privat Meddelande
Håller till i Västerort.
har inte pikos depå i haninge möjlighet att göra detta ?
E det det som ligger vid coop Forum?? Nyfiken va dessa tar för o släcka......
@a128 55816 wrote:har inte pikos depå i haninge möjlighet att göra detta ?
ring å fråga 08 - 741 11 11
känner till stället eftersom min farmors kusin bor i haninge och dom servar bilen där (har gjort men ska börja med det igen när garantin går ut på den nya bilen som dom har köpt)