Jaadu,, för att börja någonstans så ligger felet någonstans i framvagnen, och det kan då röra sig om dålig styrväxel till dåliga bäramsbussningar/leder,, men med så lite "koll" på bilar bör du låta någon kunnig gå igen om den för att mer exakt kunna ställa diagnos.
Har en fråga, kanske fullkomligt idiotisk, men ändock! =p Har noll koll gällande bilar, men provar ändå! ;)
Har en audi 80 årsmodell -87 som känns gå så "sladdrigt". Kan inte förklara riktigt hur jag menar, men jag rattar å rattar å inget händer, styrningen är inte alls distinkt eller vad man ska säga utan d känns som nån jävla soppa å köra bilen... NÅN som förstår vad jag menar?
mvh/Susanne (som knappt vet vad en bil är för nåt :r:rolleyes:)
Har en audi 80 årsmodell -87 som känns gå så "sladdrigt". Kan inte förklara riktigt hur jag menar, men jag rattar å rattar å inget händer, styrningen är inte alls distinkt eller vad man ska säga utan d känns som nån jävla soppa å köra bilen... NÅN som förstår vad jag menar?
mvh/Susanne (som knappt vet vad en bil är för nåt :r:rolleyes:)