Verkar ju iaf kunna finnas ett samband med den tidigare kabelbranden då samma symtom nu dyker upp, men fungerar den belysningen då man vrider om ljusreglaget manuellt, utan att först starta motorn?
Om nu dessa då tänds verkar problemet i så fall mera inringat till dess halvljusautomatik,, frågan är vad denna varningssignal ljuder för, men torde med det ha en koppling till innerbelysningen och dess dörrbrytare.
Om nu dessa då tänds verkar problemet i så fall mera inringat till dess halvljusautomatik,, frågan är vad denna varningssignal ljuder för, men torde med det ha en koppling till innerbelysningen och dess dörrbrytare.