Flyttad till rätt forum.
Tjena . jag har en audi 100 1,8 -86 med förgasare och det måste vara någåt jävla knas med den .toppfarten är ca:120 .0-100 tar en evighet .
Har kollat tändningen ,tagit kompprov som var ok ,gort ren förgasaren . men felet kvarstår ,Kan det vara något med förgasaren iallafall ? synd på en förövrit sjyst bil . Jag har även en efterlyning av en bakaxel till en scorpio -86a bara klumpen .med utväxlingen 3.62 ibra skick .Bra pris och skick = affär.
Tack på förhand :johan :
Har kollat tändningen ,tagit kompprov som var ok ,gort ren förgasaren . men felet kvarstår ,Kan det vara något med förgasaren iallafall ? synd på en förövrit sjyst bil . Jag har även en efterlyning av en bakaxel till en scorpio -86a bara klumpen .med utväxlingen 3.62 ibra skick .Bra pris och skick = affär.
Tack på förhand :johan :