Jo det skall vara rätt tråd för detta ämne,, förutsätter att du menar att ingen värme kommer ur fläktmunstyckena inne i bilen,, men har motorn normal temperatur att börja med?
Om inte kan det vara defekt termostat eller ispropp i dessa kalldagar om glykolhalten inte är tillräckligt hög, men detta med inkommande snön, det är väl iaf inga större mängder det är fråga om? Om det bara är iskristaller, men vad är det för bil?
Om inte kan det vara defekt termostat eller ispropp i dessa kalldagar om glykolhalten inte är tillräckligt hög, men detta med inkommande snön, det är väl iaf inga större mängder det är fråga om? Om det bara är iskristaller, men vad är det för bil?