Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Snö ur fläktarna

Startad av vedhuggarn · 2010-01-05 · 1 svar

vedhuggarnTrådstart
Hej,

jag vet inte om det finns en tråd med detta men jag provar, jag får ingen värme ur mina fläktar på bilen. Det sprutar snö ur dom. Hur kommer det sig? Är det någon vänlig själ där ute som har ett förslag på mitt problem? :rolleyes:

mvh Vedhuggarn
slirfeldt
Jo det skall vara rätt tråd för detta ämne,, förutsätter att du menar att ingen värme kommer ur fläktmunstyckena inne i bilen,, men har motorn normal temperatur att börja med?

Om inte kan det vara defekt termostat eller ispropp i dessa kalldagar om glykolhalten inte är tillräckligt hög, men detta med inkommande snön, det är väl iaf inga större mängder det är fråga om? Om det bara är iskristaller, men vad är det för bil?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil