Kolla noga runt hela bromspedalen och dess fäste, nånstans har du minst en kabel som kläms och blir kortslutet när du bromsar.
Hej har problem med elen på en Seat Ibiza 99.Bomsljuset ligger på hela tiden. Har kollat lamporna som är hela.När jag vrider av tändningen, så fortsätter lampor att lysa och fläkten att gå om jag har bromspedalen nedtryckt och slutar först nät jag släppt upp pedalen.sedan har jag problem med positionsljuset som inte vill lysa fast lamporna är hela.Någon som vet råd:fraga.:h