det är väl ett jättekul projekt... KÖP skulle jag rekommendera. visst finns det problem med dessa bilar men det gör det med alla
Hej.
Jag fyller 18år i höst och med det ingår ju givetvis att skaffa körkort, så jag funderar på att införskaffa mig en äldre bil nu på våren och sedan renovera under sommarmånaderna.
Hittade en Porsche 924 till bra riktigt bra pris och undrar framför allt om det är något särskilt man ska se upp med dessa bilar, den startar och verkar vara motormässigt utmärkt och bara lida av lite rost. Från det jag har sätt av bilen ser den fin ut på utsidan men ganska sliten på insidan. Eller i alla fall förarsidan. Den har dock "knappt används" under de senaste åren och därav inte heller besiktad.
Jag är ganska ny i detta forum och ber om ursäkt om jag postat detta fel.
//haxor
Jag fyller 18år i höst och med det ingår ju givetvis att skaffa körkort, så jag funderar på att införskaffa mig en äldre bil nu på våren och sedan renovera under sommarmånaderna.
Hittade en Porsche 924 till bra riktigt bra pris och undrar framför allt om det är något särskilt man ska se upp med dessa bilar, den startar och verkar vara motormässigt utmärkt och bara lida av lite rost. Från det jag har sätt av bilen ser den fin ut på utsidan men ganska sliten på insidan. Eller i alla fall förarsidan. Den har dock "knappt används" under de senaste åren och därav inte heller besiktad.
Jag är ganska ny i detta forum och ber om ursäkt om jag postat detta fel.
//haxor