Jo dessa enheter brukar vara i en enhet och troligt har detta lager skurit/låst sig och byte av den är det troliga som gäller, nytt sådant går lös på runda 1400:- eller om man vågar satsa på en begagnad för dryga 400:- hos skrotarna.
mazda 626 93:a 2.5 V6
det e remmen som sitter på generatorn.
är det ett lager i mitten på spännrullen?
den innersta ringen i spännrullen sitter fast.jag tror att den ska snurra annars snurrar låsbulten ut sig?
mvh jonny
det e remmen som sitter på generatorn.
är det ett lager i mitten på spännrullen?
den innersta ringen i spännrullen sitter fast.jag tror att den ska snurra annars snurrar låsbulten ut sig?
mvh jonny