Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Spoiler på 850

Startad av corp · 2009-02-02 · 0 svar

corpTrådstart
Snuddade till en snöhög när jag parkerade och spoilern i fram åkte bakåt och sitter nu lite löst på vänster sida. Vid hjulhuset har ena fästet till skruven spruckit.

Det ser även ut som en liten spricka i mitten på spoilern, men sen ser den ut att ha hoppat ur sitt fäste på vänster sida. Hur får jag tillbaka den i rätt position? Måste man lossa på kofångaren för att göra det eller?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil