Snuddade till en snöhög när jag parkerade och spoilern i fram åkte bakåt och sitter nu lite löst på vänster sida. Vid hjulhuset har ena fästet till skruven spruckit.
Det ser även ut som en liten spricka i mitten på spoilern, men sen ser den ut att ha hoppat ur sitt fäste på vänster sida. Hur får jag tillbaka den i rätt position? Måste man lossa på kofångaren för att göra det eller?
Det ser även ut som en liten spricka i mitten på spoilern, men sen ser den ut att ha hoppat ur sitt fäste på vänster sida. Hur får jag tillbaka den i rätt position? Måste man lossa på kofångaren för att göra det eller?