Börja med att som om dess säkringar är hela, men genom att det bara kommer några droppar kan det vara så att spolarpumpen gett upp till att någon slang ligger i klämm, för för pumpen för strålkastarna är ofta en separat och är av betydligt kraftigare modell.
Helt plötsligt fungerar inte spolningen på rutan, endast några droppar. Strålkastarna fungerar spolningen på! Spolpumpen låter i alla fall. var börja greja?
holmger
holmger