Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

spolare polo -03

Startad av holmger · 2008-11-16 · 1 svar

holmgerTrådstart
Helt plötsligt fungerar inte spolningen på rutan, endast några droppar. Strålkastarna fungerar spolningen på! Spolpumpen låter i alla fall. var börja greja?
holmger
slirfeldt
Börja med att som om dess säkringar är hela, men genom att det bara kommer några droppar kan det vara så att spolarpumpen gett upp till att någon slang ligger i klämm, för för pumpen för strålkastarna är ofta en separat och är av betydligt kraftigare modell.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil