Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Spolarvätska MB E420

Startad av jepe00 · 2008-10-30 · 0 svar

jepe00Trådstart
Får inte spolarvätskan på framrutan att fungera,
kontrollerat säkringar som har med detta att göra.
Finns inget separat relä till detta utan det är ett
samlingsrelä och det borde inte ha gått för då
skulle väl andra saker inte fungera.
Har mätt upp och det finns ingen ström
fram till torkarmotorn.

Någon som kan hjälpa mig.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil