Hejsan!
Jag har 2 st toppar till scorpio -93 hemma. Tyvärr är dessa spruckna mellan ventilerna och jag undrar om det går att svetsa dessa och få till dom på något sätt?
Jag har 2 st toppar till scorpio -93 hemma. Tyvärr är dessa spruckna mellan ventilerna och jag undrar om det går att svetsa dessa och få till dom på något sätt?