Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Spruckna toppar

Startad av scorpio · 2007-06-08 · 0 svar

scorpioTrådstart
Hejsan!
Jag har 2 st toppar till scorpio -93 hemma. Tyvärr är dessa spruckna mellan ventilerna och jag undrar om det går att svetsa dessa och få till dom på något sätt?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil