På denna tidigare modell bör det gå att ställa tändningen och enklast vore att ställa in densamma med en så kallad stroboskoplampa.
Annars brukar man kunna ställa in tändningen rätt bra på känn där motorn svarar bra på gas osv och sedan ska man inte behöva ändra den.
Annars brukar man kunna ställa in tändningen rätt bra på känn där motorn svarar bra på gas osv och sedan ska man inte behöva ändra den.