@Li3 29441 wrote:
mig veteligen går det inte ställa in. Sitter en tomgångsmotor under insuget. börja att rengöra den. Den kan ibland gegga igen o "hänga sig"
Mvh Steffo
som rubriken lyder. Hur ställerm an in tomgång har 1500 varv på tomgång. Vill sänka den vad är normalt i tomgång????
mig veteligen går det inte ställa in. Sitter en tomgångsmotor under insuget. börja att rengöra den. Den kan ibland gegga igen o "hänga sig"
Mvh Steffo