Släpade av en händelse hem en tjej nyligen med just en escort 1,8 med samma symtom och där visade sig det vara styrboxens motortempgivaren som var defekt denna sitter ovanpå termostathuset precis till höger om ventilkåpan, hittade inte mer matnyttigt på ett ford forum om detta heller.
För din går väl med bra då den fungerar? Det har även omnämts även kunna vara tomgångsmotorn som strular vid liknande symtom, och är det en 96a eller nyare finns det ett diagnosuttag (OBD2) som man direkt kan utläsa eventuella felkoder.
För din går väl med bra då den fungerar? Det har även omnämts även kunna vara tomgångsmotorn som strular vid liknande symtom, och är det en 96a eller nyare finns det ett diagnosuttag (OBD2) som man direkt kan utläsa eventuella felkoder.