Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Startar Inte...

Startad av AnnaHill · 2007-09-17 · 0 svar

AnnaHillTrådstart
Min bil startade inte för ett tag sen och då bytte vi kamaxelsgivaren... Nu startar den inte igen, men kamaxelsgivaren är det inte... dom ska pröva byta ut vevaxelsgivaren... Kan det vara så att när vi satte i en ny kamaxelsgivare så slog den ut vevaxlesgivaren?? Eller vad kan de va? Det är en ford escort xr3i

Fler trådar i Hjälpforumet Bil