Det låter som bensinpump eller pumprelät man brukar höra pumpen några sekunder när man vrider på tändningen har du kollat säkringarna så att det inte är en sådan som har brunnit.
grabbarna på det här forumet är mer märkes kunniga: https://www.autopower.se/ dom kan kanske ge dig ett bättre svar
grabbarna på det här forumet är mer märkes kunniga: https://www.autopower.se/ dom kan kanske ge dig ett bättre svar