Låter som taskigt batteri.
HAr en mitsubishi galant som uppför sig konstigt!
När den stått någon dag och jag ska starta så går startmototn jättesakta! Sen hoppar mototn bara igång efter ett par sekunder!
Väldans mystiskt! Vad kan det va för fel! Är ju rädd att bli stående någonstans! 'ör det batteiet eller starmotorn? :
När den stått någon dag och jag ska starta så går startmototn jättesakta! Sen hoppar mototn bara igång efter ett par sekunder!
Väldans mystiskt! Vad kan det va för fel! Är ju rädd att bli stående någonstans! 'ör det batteiet eller starmotorn? :