hej har problem på men forden. den började med att den bara dog när man var ute och körde efter att man nött lite på starten så hoppade den igång.
men nu är den död har bytt tändkablar och konstaterat att gnista finns.
men relät till soppa pumpen slår inte till, om man "byglar" relät så pumpen slårtill så startar den men dör snabbt där efter, så antagligen så är det något som styr relät till pumpen som är fel. någon som har nått tips vad de kan vara för fel. mvh: Hannes
men nu är den död har bytt tändkablar och konstaterat att gnista finns.
men relät till soppa pumpen slår inte till, om man "byglar" relät så pumpen slårtill så startar den men dör snabbt där efter, så antagligen så är det något som styr relät till pumpen som är fel. någon som har nått tips vad de kan vara för fel. mvh: Hannes