låter snarare som nått typ av glapp i (troligen) bränslepumpsrelät eller tännings relät.
Prova nästa gång att försiktigt knacka lite på nämnda reläer och se sök framförallt efter det relät det knäpper i efter en liten stund (tror det är det som det glappar i). Det kan också vara sockeln dvs dosan som reläet sitter fast i som är glapp, ofta syns det på reläets ben då ett är lite brännt om det är på det viset.
Skulle du hitta det felande reläet rekommenderar jag dig att försiktigt plocka isär reläet och mha en lödkolv peta på lödningarna så at dom löds om (enkelt). När det är gjort kommer du aldrig ha ngt problem med det relät igen.
Prova nästa gång att försiktigt knacka lite på nämnda reläer och se sök framförallt efter det relät det knäpper i efter en liten stund (tror det är det som det glappar i). Det kan också vara sockeln dvs dosan som reläet sitter fast i som är glapp, ofta syns det på reläets ben då ett är lite brännt om det är på det viset.
Skulle du hitta det felande reläet rekommenderar jag dig att försiktigt plocka isär reläet och mha en lödkolv peta på lödningarna så at dom löds om (enkelt). När det är gjort kommer du aldrig ha ngt problem med det relät igen.