Har haft samma problem med en peugeut partener !! Avhjälpt med serice och omkodning av nyckel
När jag startar på morgonen så verkar inte glöddningen fungera. Lampan för glöddningen tänds åter och jag har ingen reaktion på gasen, bara tomgång. När jag gör en omstart fungerar gasen som vanligt. Detta gäller tydligen bara kallstarter. När motorn är varm fungerar gasen normalt. Har någon lite tips vad jag kan kolla upp innan man måste åka till de jättedyra Bilia?