Är dess säkring hel? Har du sedan en provlampa så kan man komma at det finns ström både vis desss säkring som att bränslepumpsreläet får/ger ström till pumpen, annars är det detta relä som spökar och som troligtvis nu klickar.
Hej på er. Fick motorstopp och kändes som soppatorsk fast det fanns bensin i. Det kommer inte fram nån ström till bensinpumpen och reläet har jag bytt kan det vara nån styrbox eller nåt. Startmotorn tuggar tappert dock och det klickar i nåt relä nånstans men så mycket mer blir det inte. Tacksam för alla tips och erfarenheter jag kan få. Står och faller med detta fordon, mvh ks