Hejsan jag har problem att få igång min opel som jag köpt nyligen.
Den är lite rostig under men annars väldigt fin gått ynka 10000 mil.
När jag sätter på tändningen och försöker starta bilen så klukkar det bara till i motorn och sen händer det inget mer, har ett alldelles nyköpt batteri i den.
Jag tog lös startmotorn igår och klöv den o smörjde lite sen satt jag tebeks den och då startade bilen direkt, men idag när jag skulle ut och prova starta den klukkar det bara till i motorn igen och inget händer. Äre startmotorn som det har bleve något jordfel vid eller vad är det som är fel? hjälp mig snälla ! :q
Den är lite rostig under men annars väldigt fin gått ynka 10000 mil.
När jag sätter på tändningen och försöker starta bilen så klukkar det bara till i motorn och sen händer det inget mer, har ett alldelles nyköpt batteri i den.
Jag tog lös startmotorn igår och klöv den o smörjde lite sen satt jag tebeks den och då startade bilen direkt, men idag när jag skulle ut och prova starta den klukkar det bara till i motorn igen och inget händer. Äre startmotorn som det har bleve något jordfel vid eller vad är det som är fel? hjälp mig snälla ! :q