Ja det kan vara en bra början med schysta tändstift,,, och gå efter sådana som det står enligt listan för modellen i fråga,,,
Hej!
Har startproblem på min volvo 855, vet själv att min generator e lite halvseg. Har därför laddat battieriet och då starta den. Men motorn "vobblar" ojämnt ett tag innan den kommer upp i varv.. sen stängde vi av den för att upptäcka att den var svårstartad igen. Bör man testa att byta stiften för att se om det blir bättre?! kan väl knappast bli sämre?! vilka bör man använda, ta ett par vanlig NGK räcker väl. för 50 spänn på mekonomen?
Har startproblem på min volvo 855, vet själv att min generator e lite halvseg. Har därför laddat battieriet och då starta den. Men motorn "vobblar" ojämnt ett tag innan den kommer upp i varv.. sen stängde vi av den för att upptäcka att den var svårstartad igen. Bör man testa att byta stiften för att se om det blir bättre?! kan väl knappast bli sämre?! vilka bör man använda, ta ett par vanlig NGK räcker väl. för 50 spänn på mekonomen?