Skulle tro att du har problem med bränsletillförseln, t.ex. bränslerelä, bränslepump eller dåligt bränsletryck i allmänhet.
Ta gärna ut felkoder. Den s.k. Lambdalampan larmar i själva verket för att motorns miljösystem ej fungerar som det skall.
Mvh Janne
Ta gärna ut felkoder. Den s.k. Lambdalampan larmar i själva verket för att motorns miljösystem ej fungerar som det skall.
Mvh Janne