Prova att "tjuvkoppla" startmotorn då start via nyckeln inte fungerar. Fungerar det då, så borde det vara tändningslåset som spökar.
Startar den fortfarande inte så är det förmodligen startmotorn.
Min gissning faller på startmotorn.
Har du automat kan det även vara startspärren på lådan som spökar.
Startar den fortfarande inte så är det förmodligen startmotorn.
Min gissning faller på startmotorn.
Har du automat kan det även vara startspärren på lådan som spökar.