Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Startspärr ford puma

Startad av rocky · 2008-04-05 · 1 svar

rockyTrådstart
Hej!

Är det någon som vet hur jag kan koåppla förbi startspärren på frugans puma? Den startar för det mesta men ibland skiter det sig.
tjejen
Är det original startspärr eller är det någon extra "låda" som är eftermonterad?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil