Är det original startspärr eller är det någon extra "låda" som är eftermonterad?
Hej!
Är det någon som vet hur jag kan koåppla förbi startspärren på frugans puma? Den startar för det mesta men ibland skiter det sig.
Är det någon som vet hur jag kan koåppla förbi startspärren på frugans puma? Den startar för det mesta men ibland skiter det sig.