KKrille s80Trådstart2007-08-28I morse när jag skulle till jobbet så var bilen stendöd.kunde inte låsa upp dörrarna med fjärren.bilen var stendöd.inga lampor lös.har laddat batteriet.försökt med startkablar och nytt batteri.stendött.det enda som funkar i bilen är stereon.den lyser svagt som fan i början men stegras upp tills den går igång.det klickar bara när jag vrider om nyckeln.har haft problem med larmet och färddatorn har visat" Larm.service erfordras."Nån som har nåt tips på hur man löser detta.Bilen är en Automat, så jag kan inte bogsera den 3mil till verkstaden heller.
mvh Krille. Volvo S80 2.9
Ssparco boy_842007-08-28 · #Kan man inte bogsera om man slänger i neutralen?
Kollat säkringarna?