Är startspärren orginalmonterad:fraga Isåfall skulle det vara bra med ett kopplings schema:i . Om den är eftermonterad så borde det gå att räkna ut hur du ska koppla ur den. Mäta lite och kolla vart kablarna leder. Förmodligen bryts väl tändningen? Om du klarar dig utan förståss.:q Options på lite äldre bilar ska man passa sig för ! // Erik
Har en Scorpio -94.
Efter batteribyte i dosan till startspärren går det inte att starta bilen.
Den har förmodligen tappat programmeringen.
Det finns ingen kod med i bilens handlingar. Har ringt till flera Fordverkstäder
och bilelektriker utan att dom kunnat hjälpa. (bilen är importerad)
Tips emottages tacksamt.
mvh AB
Efter batteribyte i dosan till startspärren går det inte att starta bilen.
Den har förmodligen tappat programmeringen.
Det finns ingen kod med i bilens handlingar. Har ringt till flera Fordverkstäder
och bilelektriker utan att dom kunnat hjälpa. (bilen är importerad)
Tips emottages tacksamt.
mvh AB