Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

storknar

Startad av pebe · 2006-07-23 · 3 svar

pebeTrådstart
hej.
är det någon som har varit med om att en volvo 760 liksom dör när du kör.
bara för ett ögonblick. typ 1 sekund. den liksom storknar.vad kan det vara?
är det någon som har en ide.
pebe
D6Power
Kolla hallgivaren under fördelarlocket..
blondismonka
hej d6power.
hur kollar jag hallgivaren?
blondismonka
har en annan fråga om min volvo . när jag står vid rödjlus med driven i kan motorn öka med några hundra varv ibland. detta även när ac-n är urkopplad.bilen liksom gasar till lite gran. vad kan det bero på? någon som har en ide?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil