Börja med att byta ut den strömställaren du slår på ljuset med till vänster om ratten. Den ligger en del, om inte alla, fel i om jag gissar rätt.
Hejsan!
Jag har nyligen köpt en VW Golf CL, 1,8i 88:a.
Allt funkade jättebra ända tills heljuset slutade funka och sammtidigt dog
halvljuset när jag hade "natt-mode" på.
Sen har jag inget ljus på kontrollpanelen.
Sen har jag lite problem reg.nr. belysningen, laporna funkar
men de lyser ändå inte. D.V.S många elfel!
Jag kikade på kopplingarna med det visade sig vara helt onödigt,
eftersom nån hade redan gett sig på det och allt var kopplat åt helvete.
Så, nu skulle jag hehöva kopplings-schema till min bil, nån som kan hjälpa mig?
Det är en VW Golf CL, 1,8i 1988-års modell.
Eller kanske nån som har tips vad jag kan göra?
Tack på förhand!
Jag har nyligen köpt en VW Golf CL, 1,8i 88:a.
Allt funkade jättebra ända tills heljuset slutade funka och sammtidigt dog
halvljuset när jag hade "natt-mode" på.
Sen har jag inget ljus på kontrollpanelen.
Sen har jag lite problem reg.nr. belysningen, laporna funkar
men de lyser ändå inte. D.V.S många elfel!
Jag kikade på kopplingarna med det visade sig vara helt onödigt,
eftersom nån hade redan gett sig på det och allt var kopplat åt helvete.
Så, nu skulle jag hehöva kopplings-schema till min bil, nån som kan hjälpa mig?
Det är en VW Golf CL, 1,8i 1988-års modell.
Eller kanske nån som har tips vad jag kan göra?
Tack på förhand!