Helt korrekt att med oljedämpare var det viktigt att så att säga lufta dom innan montering, som i regel inte gäller gasdämpare i samma grad utan kan monteras direkt.
har alltid fått lära mig att man ska pressa luften ur nya dämpare innan man monterar dem? gäller det även gasdämpare?