Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Stötdämpare

Startad av conan72 · 2011-08-30 · 1 svar

conan72Trådstart
Tjena!!

Har ett par skapliga stötdämpare på min Astra,men det sitter bussningar i nederkant på dämparen som verkar slut. Kan man byta bara bussningen eller måste man byta hela dämparen???
slirfeldt
Finns i alla fall i regel inga lösa utbyttes bussningar till stötdämpare så vida man inte finner på passande universal bussningar.
Som får dessa mer stumma i sina fästen är vad jag kan komma på. Annars är det i regel byte av hela stötdämparen som gäller.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil